Sayunye hati aku...

January 19, 2012
Tetiba hari ni aku rasa sayu sgt, sedih.. aku tertanya-tanya.. aku ni hanya tempat untuk mengadu masalah ke? atau tempat bertanya kalau ada kekeliruan? atau tempat untuk meminta pertolongan? Bila senang, tak pernah pun nak ingat kat aku... Dah memang nasib aku kot...

Sabar Wawa... dugaan Allah ni, hanya Dia yg mengetahui apa yg terbaik untuk hamba Nya... kena kuat.. kata nak jadi mcm Saidatina Aisyah R.A... baru kena uji ckit dah sedih??

Tah le... kdg2 fikir tak nak amik pusing sume ni.. biar la aku jadi manusia yg tak de perasaan. Tapi macam mana? aku hanyalah manusia biasa.. perasaan itu adalah anugerah Allah yg Maha Besar.. cuma org disekeliling aku ingat aku ni di lahirkan tanpa ada perasaan, seorang wanita yg boleh dipermainkan pada bila2 masa.. yg boleh diambil bila diperlukan, dan boleh disepak kemana2 bila tak de kepentingan...

Ya Allah, aku tahu.. terlalu byk dosa2 yg telah ku lakukan disepanjang hidup aku.. ampunilah aku.. izinkanlah aku kecapi kebahagiaan yang sebenar walaupun sedetik... ampuni hamba Mu yg hina ini Ya Allah...

No comments:

Powered by Blogger.