Trip to Bali 23-25 August 2013

December 19, 2013
Haha... gambar2 ni dah agak lama... tapi baru terasa nak upload. Kenangan yang indah bersama auntie a.k.a bff tersayang kak zalifa ♥♥♥.
Trip ni mmg mendapat tentangan habis habisan dari mak dan ayah sbb mengada2 nak pegi seminggu sebelum tarikh nikah. Tunang (sekarang ni hsbn lah) pon x leh nk ckp ape.. redha je dan bagi peluang katenye (mmg nmpk x ikhlas masa gi anta kat airport ari tu)...
Alhamdulillah... x de perkara buruk yang jadi kat sana.. selamat pergi dan selamat juga kembali... In Shaa Allah kalau ada kelapangan nnt saya serta kan gambar2 yg cantik di Bali ye♥♥♥

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

Powered by Blogger.