Cara pakai tudung bawal paling kreatif 2018

January 16, 2018



Sape yang takde tudung bawal kat dalam almari dia?

sape? sape???

Aku percaya hampir semua wanita ada tudung bawal tak kiralah yang murah atau pon yang mahal, kan? kan? kann??

Taukah anda? (ceeewahh) selain dari lipat jadi segi tiga ada beberapa cara lain pemakaian tudung bawal yang akan menampakkan uolls lebih cantik, lebih anggun, lebih menawan, lebih lawooo lebih-lebih lagi berbaloi untuk wang yang uolls dah keluarkan untuk beli tudung bawal tu (hehehe...).

Tak nak celoteh banyak-banyak, uolls cekidautlah video tutorial tudung bawal ni ekk.

Selamat mencoba.









No comments:

Powered by Blogger.